דרופשיפינג באיביי

Dropship Beast מתגאה בכך שהיא תוכנת הדרופשיפינג המובילה ב- eBay המספקת פיתרון All-in-One למוכרי eBay. מדריך זה לבחירת eBay מתאר את האתגרים העומדים בפני רוב השולחים, כיצד להילחם בהם וכיצד לפתוח עסק בחירות מצליח ב- eBay.

הדבר הבא שאתה צריך לעשות

כדי להתחיל בדרופשיפינג ב- eBay הוא לזהות ולמכור את הפריטים שאתה מפרט. הדפסה מאפשרת לך לעבור תהליך פשוט ולבחור את המוצרים שצריכים ליפול ואת המוצר שצריך ליפול. EBay מציעה הזדמנות נהדרת להקים חשבון מוכר עבור חנות המוכרים שלך, אך ישנם שני דברים שונים ב- eBay. חלק גדול מההכנסה או הביטול של המכירה הפומבית הוא שלקוחות לא צריכים למצוא את הרשימה שלך, אלא יכולים למצוא אותך ואת העסק שלך על ידי מכירה ב- eBay, ולקוחות יכולים גם למצוא את העסק אם הם קונים ב- eBay דרך חשבון eBay שלהם או אחר. שירותי צד שלישי כגון PayPal או אמזון.

עם דרופשיפינג ב- eBay אתה למעשה נתון לחסדיו של ספק ה- dropship שלך, והלקוחות לא יתייחסו לתירוץ. איביי מודפסת על פי דרישה, כך שאתה מסכן את כספך במוצרים שלא נמכרו, אך עם משלוח איביי דרופש אינך צריך להסתכן בכסף.

אם אתה רק רוצה לתמוך בסיטונאי מקומי ולהפחית את זמן האספקה

או אם אתה חושש כיצד ישפיע נגיף הקורונה על דרופשיפינג בסין, אזי ספקי דרפושטינג בארה"ב יכולים לענות על צרכיך. לבסוף, רבים מאיתנו (כולל אני) שקלנו לעצור משלוחים מסין (אחד מהשניים לעיל) או ממה שאנו מכנים ספקים "ידידותיים לטיפה". ספק סיטונאי הוא אתר שעובד ישירות עם עסק משלוחי הצפייה שלך כדי לתת לך את היכולת להפיל את המוצרים שלך בפלטפורמות שונות כגון Shopify ו- eBay. אם אינך בעסקים עם לקוח באתר זה, ייתכן שמפיץ סיטונאי אינו מה ש- eBay תרצה לעבוד איתו אם הוסרת #, אך הם מהווים אופציה נהדרת עבור המעוניינים לעזוב אתר זה. כאמור במדיניות המשלוח שלנו, אין משלוח הפחתת מחירים או מדיניות משלוח למשלוח eBay Dropsh.

עליבאבא לא בדיוק עושה את הלוגיסטיקה לירידה במשלוח

אבל הם מקשרים בין קונים גדולים לסיטונאים שעושים לוגיסטיקה של ירידה ביריות. בהשוואה למשלוח טיפה מסורתי, אתה צריך סיטונאי כדי לקנות כמויות בתפזורת ויש לו את היכולת לרדת ביעילות ב- eBay בהשוואה לסיטונאי מסורתי.

אם המוכר שלך יוכל לרכוש ולהוציא את המוצר שלך בזמן

eBay תפיל אותך.טיול השיט שווה את זה. למעשה, מכיוון שזה לוקח רק כמה שעות מזמנך וכמות קטנה של כסף, זה יכול לספק שער מצוין למסחר מקוון עבור מוכרים שרק מתחילים להתחיל או רוצים לבדוק מוצר.

עיין במחקר רעיונות הנשירה שלנו כדי למצוא רשימה של המוצרים הטובים ביותר לנשור מאיביי, כמו גם כמה טיפים וטריקים לנשירה.

בתור מוכר חדש ב- eBay

אני מקווה שרשימה זו תעזור לך להקים עסק דרופשיפינג משלך ב- eBay מבלי לבזבז כסף. כנשירה שואפת ל- eBay, אנו מקווים שעבודה זו עזרה לך להקים עסק בעצמך מבלי לבזבז את זמנך ומשאביך הכספיים על מדריכי BS. אם ברצונך לפתוח כעת עסק עם טיפה ומשלוח ב- eBay עם CJ Dropshipped, תוכל לעקוב אחריו ואלפי אחרים שקפצו מאיביי עם המדריך שלו! בתור קונה PayPal שאפתן, כמו גם נשירה EBayDropping שאפתן אנו מקווים שפריטים אלו יעזרו לך לשכוח מהתחלת העבודה שלך ב- eBay משלך, בלי לבזבז כסף ובלי לבזבז זמן או כסף על מדריך BS. וכמוכר חדש יותר ב- eBay, אני מקווה שמאמר זה יעזור לך ולאחרים להתחיל עם מדריכי aBS ב- eBay DroppedHipping מבלי לבזבז זמן, כסף או זמן!

DroppedHipping ב- eBay, השלם את הפעולה והשלם את העסק שלך ב- Dropay ב- eBay באמצעות המדריך החינמי של eBay Drop ו- Ship של CJ Dropshipped.

DroppedHipping ב- eBay הוגבלה מאוד בשנים האחרונות, אך בכל הנוגע לדרופשיפינג ב- eBay, יש לעמוד בדרישות מסוימות כדי למכור את המוצר שלך ללקוחות שלך. אתה יכול לספק את המוצרים שלך רק אם אתה עומד בכל הדרישות הדרושות ל- eBay בלחץ מינימלי.

אתה צריך גם להיות שותפות כלשהי עם הספק שלך, ודרופשיפ מאפשר לך לא לשלוח את המוצר שלך דרך השוק, אומרים המתחרה ב- eBay אמזון. מאז פרסום המדיניות, כמה מחברות הנשירה של eBay נתקלו בבעיות עם הקמעונאים בהן הם משתמשים כספקים שלהן.

אם אתה רוצה לנהל חברת הזמנות דואר מצליחה ב- eBay

אתה צריך ספק איכות אמין עבור המוצר שלך. אתה תעבוד גם עם ספקים שלא התגלו ותוכל להיכנס לנישה אם אתה באמת רוצה שיהיה לך יכולת לעשות שם בעצמך ב dropshooting ב- eBay. אם רצית לנהל עסק מצליח של Drop-Hipping ב- eBay, היית זקוק לספקים ומוצרים אמינים ואיכותיים, בדיוק כמו שתזדקק לכל עסק מצליח בשוק.