מכון ספא מומלץ

 

המועדון כולל ספא בשירות מלא עם חדר אדים וסאונה

מסעדה אורגנית ובר ויטמינים, חדר רפלקסולוגיה, סטודיו ליוגה ומדיטציה, חדר כושר פרטי ושיעור שבועי. כמו כן, תהיה לכם גישה לאזור המנוחה של המלון, בו תוכלו להירגע על אבני השיש החמות וליהנות מחטיף מים או תה. בעודכם בספא פלמינגו, תוכלו ליהנות ממגוון מתקנים, החל מחדרי מנוחה ועד למרחצאות יפניים מסורתיים.

התחל את חווית הספא שלך בהצדעה לשמש לצלילי ציוץ הציפורים

ואז תטבול בבריכה החמימה כדי לתרגל וואטסו, שיאצו ומתיחות בזמן שאתה שוחה, הרפתקה חיה חוץ גופית. הירגעו על מרפסת הספא עם בריכה פרטית משוכללת ונוף של הגלים המתנפצים. הספא בקומת המרתף כולל בריכת שחייה, מערת קרח, ג'קוזי עם נוף להרים, חדר אדים, סאונה ואזור מנוחה עם תרמילים תלויים ואח.

סוויטת הספא פלמינגו מציעה נופים של בורג' ח'ליפה בעיר חיפה

היא כוללת אמבט עיסוי ועיסוי מפל עם מקלחת אופקית, בנוסף לטיפולים מיוחדים. הספא נוקט בגישה מזרחית לעיסויים, כולל באלינזי, תאילנדי, איורוודי או שיאצו (כולם 75 אירו לשעה אחת). המפלט המושלם מהציוויליזציה תחת הכוכבים המלדיביים, ביתן הספא הבלעדי של אתר הנופש באוויר הפתוח מציע עיסוי קצבי של 90 דקות ומסכת קולגן יוקרתית לעיניים.

לאחר שיטוט בחום כל היום

התפנקו בחוויית פינוק יוקרתית בספא של אתר הנופש. כשזה מגיע לרגיעה, שום דבר לא מנצח חווית ספא יוקרתית ביעד חלומי. עבור רוב המבקרים, ספא יום אופנתי הוא הדרך המושלמת לבלות יום רגוע, ולפורטלנד, אורגון יש שפע של אתרי ספא ברחבי העיר. אמנם טיול לאתרי נופש אינו אחד מהסודות שלהם, אבל האוכל, הסביבה וסגנון החיים שהם נהנים מהם יכולים להיספג באתר הנופש הים תיכוני המסורתי הזה.

מלון ספא זה

הוא התרופה המושלמת לאווירה התוססת והתוססת של אתר נופש ויקטוריאני על חוף הים. כאן, ביופיים חסר הגבולות של המלדיביים, נמצא ספא שהרוחניות והחיוניות המדבקים שלו מחלחלים לכל מה שמסביב. המרחצאות התת-קרקעיים משתמשים במי מעיינות טבעיים בבריכת הידרו מודרנית ובמעגל תרמי בהשראת קפלה מהמאה ה-11: בריכות המים החמים מוקפות בציורי קיר ובתקרות מקומרות.
לפרטים נוספים אודות מכון ספא מומלץ עליך להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

התפריט מציע טיפולי פנים וגוף קליניים, מותאמים אישית ומוכווני תוצאה. ההיצע כמעט עצום, עם למעלה מ-150 טיפולים שונים החל משיטות תאילנדיות ואיורוודיות מסורתיות ואיזון צ'אקרות ועד להתייעצויות נטורופתיות.

המועמדים משתרעים על כל תעשיית הספא

ממלונות ספא ועד למרכזי בריאות, מכוני ספא ותוכניות גמילה, מותגי ארומתרפיה ואפליקציות בריאות. בין הזוכים בשנים האחרונות שני אתרים איטלקיים; הספא המזרחי של אגם קומוס מנדרין, אתר הנופש והספא Dolomiti Lefay וטיפולים פולחניים רויאל ב-Intercontinental Bali. בין הקטגוריות האהובות עלי הם לעתים קרובות טיפולי ספא שערורייתיים, כולל רבים מהמועמדויות לטיפולי הספא הבלעדיים הטובים ביותר בעולם לשנת 2021.

אתרי נופש חדשים נפתחים לאט לאט לאחר העיכובים במגיפה

ובעוד שמכוני ספא הם בדרך כלל האחרונים שנפתחים, בקרוב יהיו הרבה יותר אפשרויות יצירתיות לאוהבי ספא כמוני. עכשיו יותר מתמיד, חשוב לשחזר ולשפץ, ואחת הדרכים הטובות ביותר להירגע היא לספוג כמה מהמובלעות התרמיות הדקדנטיות ביותר של העיר. מגיע לך קצת הפוגה מהטירוף – ויש מעט מקומות טובים יותר למצוא בו אושר זמני מאשר אתרי הספא הטובים ביותר בשיקגו.

או פשוט מצא יום להירגע לחלוטין באחד ממלונות הספא שלנו ברומא היפה, איטליה. יש כנראה אתר נופש מעיינות חמים במרחק נסיעה קצרה שגם יעשה את העבודה. פשוט מצא ספא קרוב אליך או גלה יעד חדש לגמרי.

 

חופשת ספא מבטיחה התכווננות נפשית ופיזית מיוחדת

הזדמנות לבלות זמן בהרגעה, התחדשות והתקשרות עם הטבע. הקונסיירז' יכול לעזור לכל אורח להתאים את השהות שלו עם תוכנית אישית שתתאים לצרכיו ולרצונותיו. התוכנית בת שלושה ימים עולה כ-490 פזו לאדם, פנסיון מלא, כולל כל הפעילויות.