הלוואה לעסק קטן וגדול

זה יכול לעזור לך למצוא את ההלוואה הטובה ביותר למצב שלך ולקבל את המימון שאתה צריך כדי להפוך את העסק שלך למצליח. חשוב להבין איך כל הלוואה עובדת כדי שתוכל לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור העסק שלך. אם העסק הקטן שלך זקוק להון אך אינו זכאי להלוואה בנקאית מסורתית, ישנן מספר שיטות מימון חלופיות ומלווים שיכולים לענות על הצרכים שלך.

עסקים גדולים יכולים להשתמש בהלוואות עסקיות לצרכיהם הפיננסיים

כגון אלו המוצעים על ידי בנקים גדולים ומוסדות פיננסיים אחרים. בנוסף, הם יכולים גם ללוות מהזמנות הרכש הקיימות שלהם או להשתמש בפקטורינג אשראי. בנוסף, לחברות גדולות יותר יש בדרך כלל יותר נכסים מאשר לעמיתיהם הקטנים יותר, ועשויות להשתמש בנכסים אלה כדי להבטיח הלוואה קונצרנית מובטחת או קו אשראי. הגישה של חברות גדולות למימון שונה מגישה של חברות קטנות מכמה סיבות.

לחלופין

הלוואה לעסק קטן יכול להגיש בקשה למימון לצמיחה או התרחבות, או לרכישת ציוד או קרקע. הלוואות רגילות יכולות לשמש לבנייה, קנייה או שיפור של נכס או עסק. הלוואות אלו יכולות לשמש לפתיחת עסק חדש, אך הן גם יכולות לעזור לכם לרכוש או להרחיב עסק קיים.

הלוואות עסקיות מובטחות יכולות להיות למטרות כלליות

כגון הלוואת SBA 7(a), או למטרות מיוחדות – הלוואות ציוד, למשל, משמשות למימון ציוד כגון ציוד תעשייתי ומחשבים. סוגים אחרים כוללים הלוואות גישור מסחריות והלוואות מסחריות בכסף אמיתי, שהן אידיאליות ליזמים הזקוקים למימון מהיר. בעוד שחלק מהלוואות לטווח ארוך מיועדות למטרות ספציפיות כגון ציוד פיננסי או מלאי, ניתן להשתמש בהלוואות לטווח ארוך כדי לממן את רוב הרכישות הגדולות הקשורות לעסק. הלוואות לתקופות תאגידיות זמינות בדרך כלל עד כ-500,000 דולר והריבית השנתית (אפריל) מתחילה בסביבות 9%.

בניגוד להלוואות לעסק קטן לתקופה, המשולמות בסכום חד פעמי, מסגרת אשראי היא סכום קבוע אותו יכול היזם למחזר. בעלי עסקים שמקבלים מסגרת אשראי לא משלמים ריבית מלאה כמו הלוואה לתקופה, אלא רק גובים ריבית על מה שהם משתמשים בפועל.

באופן כללי

קווי אשראי ארגוניים הם לרוב הטובים ביותר עבור יזמים שיש להם בעיות תזרים מזומנים, כאשר אשראי רגיל מתאים יותר לרכישות או השקעות חד פעמיות. לסטארט-אפים בשלב הרעיון קשה ביותר להיענות להלוואות חירום או לקווי אשראי מהמלווים הללו, אך כרטיס אשראי עסקי יכול להיות אופציה טובה. אלו הם פתרונות טובים למימון לטווח קצר, ולמרות שפרופיל האשראי שלך הוא גורם חשוב באישור, לרוב קל יותר לזכות בכרטיס אשראי עסקי מאשר הלוואה לתקופה או קו אשראי.

בהתאם לסוג מוצר ההלוואה שאתה מבקש

הדרישות והתנאים עשויים להשתנות, אז וודא שהמלווה שלך מסביר מה הוא יצטרך ממך כדי להיות זכאי. שיעורי הריבית, העמלות, גבולות האשראי והתנאים משתנים בהתאם לסוג ההלוואה לעסק קטן, המלווה והלווה. בעוד שרוב המלווים יציעו הלוואה לכל משרד עורכי דין מוסמך, לחלק מהמלווים לעסקים קטנים יש העדפות שמשפיעות על החלטות המימון שלהם.

עם יותר כסף על כף המאזניים

המלווים רוצים לעבוד עם בעלי עסקים מנוסים שמפגינים את היכולת להחזיר סכום הלוואה גדול יותר. מכיוון שסכומי הלוואות קטנים יחסית, הלוואות אלו יכולות להוות אופציה טובה לעסקים חדשים או למי שלא צריך הרבה כסף. הלוואות מיקרו רבות מוצעות דרך ארגונים ללא מטרות רווח או הממשלה, כמו ה-SBA, אם כי בטחונות (כגון ציוד עסקי, נדל"ן או רכוש אישי) עשויים להידרש כדי לקבל הלוואות כאלה. הלוואות משמשות בדרך כלל לרכישת נדל"ן, אך יכולות לשמש גם להון חוזר, מימון מחדש של חובות ורכישת ציוד לעסקים.

חלק מהלוואות SBA הן בערבות ממשלתית

והלוואות אלו מאפשרות לבעלי עסקים קטנים לגייס הון בפחות הון מהנדרש להלוואה קונבנציונלית. בעלי עסקים קטנים יכולים גם להגיש בקשה להלוואת SBA, שהיא סוג של הלוואה הנתמכת על ידי מנהל עסקים קטנים. בעוד שה-SBA אינו מלווה כסף בעצמו, הוא מחבר בין לווים למלווים מאושרים ב-SBA המציעים הלוואות מגובות SBA בתעריפים ובתנאים תחרותיים.

הלוואות SBA 504 של עד 5 מיליון דולר חייבות לשמש עבור נכסים קבועים גדולים כגון מבנים קיימים או קרקעות

מתקנים חדשים ומכונות וציוד לטווח ארוך. לכן, לא ניתן להשתמש בהלוואות 504 להון חוזר, מלאי או למטרות עסקיות רגילות אחרות. תוכנית SBA נפוצה נוספת היא הלוואת 504, אך מוצר זה מיועד לעסקים קטנים המעוניינים לממן נדל"ן מסחרי או ציוד גדול עבור העסק שלהם.

למרות שהריבית השנתית (APR) יכולה להיות גבוהה

הלוואה ממלווה מקוון יכולה להיות פתרון סביר עבור בעלי עסקים קטנים שמתקשים להשיג מימון. כדאי לשקול לקבל הלוואה ממלווה חלופי, מבנק מקומי קטן או מלכ"ר עבור הלוואות מתחת ל-100,000$, מכיוון שבנקים גדולים רבים עלולים להסס להציע הלוואות קטנות כאלה.

לדברי ג'ניפר ספורז'ינסקי

סגנית נשיא בכירה לפיתוח עסקי וכוח עבודה בחברת Coastal Enterprises Inc. (CEI), ישנם אלפי מוסדות פיננסיים לפיתוח קהילתי ללא מטרות רווח (CDFIs) ברחבי המדינה המספקים הון לבעלי עסקים קטנים ובעלי מיקרו-ארגונים. תנאים סבירים. .

פלטפורמות אלו מאפשרות לחברות לאגד השקעות קטנות ממשקיעים שונים במקום לחפש מקור השקעה אחד

סקרנו למעלה מ-20 מלווים המציעים הלוואות לעסקים קטנים, קווי אשראי לעסקים קטנים ואפשרויות מימון ייחודיות כגון פקטורינג חשבוניות. אז בצע את המחקר שלך על כמה מלווים כדי לגלות אילו ריביות, עמלות, סכומי הלוואות ותנאים הם מציעים.

עם זאת

סביר להניח שתזדקק להלוואה לרכישת עסק כדי לממן את העסק. אם אתם צריכים לממן רכישות ציוד גדולות אך אין לכם הון, כדאי לשקול הלוואת ציוד. הלוואות מיקרו הן הלוואות קטנות שיכולות לספק לך מימון של $50,000 או פחות. חלק מהמלווים יתנו לך הלוואה על סמך הפקדות שנעשו על פני תקופה.

מכיוון שההלוואה מגובה בשטרי החוב שלך

כסף שהעסק שלך כבר הרוויח – הסיכון נמוך יותר הן עבורך והן עבור המלווה. המלווים משלבים בדרך כלל סכומי הלוואה גבוהים יותר עם דרישות מחמירות יותר, כגון בקשת בטחונות ושלוש שנות עבודה. מלווים תאגידיים רבים ירצו כעת גם לבדוק את דפי הבנק שלך לפחות שלושה חודשים לפני אישור הלוואת חירום, קו אשראי או אפילו כרטיס אשראי תאגידי. עם זמני תגובה מהירים של בקשה להלוואה והמהירות שבה הם יכולים לספק כספים, מלווים מקוונים הם הבחירה הראשונה עבור עסקים קטנים רבים כיום.