הסבר על NFT

NFT ראשי תיבות של Non-Fungible Token, אסימון דיגיטלי שהוא סוג של מטבע קריפטוגרפי כמו ביטקוין או אתריום. במילים פשוטות, אסימונים שאינם ניתנים לשינוי הופכים יצירות אמנות דיגיטליות ופריטי אספנות אחרים לנכסים ייחודיים וניתנים לאימות שקל לסחור בבלוקצ'יין. NFTs יכולים לייצג קבצים דיגיטליים כגון אמנות, אודיו, וידאו וצורות אחרות של עבודה יצירתית.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של הסבר על NFT יש לבדוק ב- nftisraeli.co.il

לדוגמה

NFTs אידיאליים לייצוג דיגיטלי של נכסים פיזיים כגון נדל"ן ואמנות. או שהם יכולים להיות בצורה של נכסים במשחק כגון סקינים בלעדיים. ניתן להשתמש באסימונים שאינם ניתנים לשינוי כדי להוכיח בעלות על פריטים דיגיטליים כגון סקינים של משחקים, כל הדרך לבעלות על נכסים פיזיים. עבור פריטי אספנות קריפטו, כגון פריטי אספנות CryptoKitties, ניתן להשתמש באסימונים שאינם ניתנים לשינוי עבור נכסים דיגיטליים שיש להבחין ביניהם כדי להוכיח את ערכם או נדירותם.

אסימונים שאינם ניתנים לשינוי מאפשרים ליצרנים למכור את עבודתם ישירות ולהוסיף תכונות כגון תמלוגים

זכויות עובדים דה פקטו, הרשאות ונכסים מוחשיים. Tokens Non-Fungible (NFT) הם נכסים דיגיטליים ייחודיים המייצגים בעלות על אובייקטים בעולם האמיתי כגון יצירות אמנות, קטעי וידאו, מוזיקה ועוד. NFTs הם נכסים דיגיטליים המייצגים אובייקטים בעולם האמיתי כגון אמנות, מוזיקה, רכיבי משחק וסרטונים.

NFTs הם בעצם פריטי אספנות דיגיטליים בעלי ערך כמטבע קריפטוגרפי

ברמה הבסיסית, NFT הוא נכס דיגיטלי המקשר בעלות על אובייקט פיזי או דיגיטלי ייחודי, כגון יצירות אמנות, נדל"ן, מוזיקה או וידאו. הם נקנים ונמכרים באינטרנט ומהווים הוכחה דיגיטלית לבעלות על פריט מסוים.

למעשה

ניתן להשתמש ב-NFT כדי לייצג בעלות על כל נכס ייחודי, כגון מסמך עבור אובייקט בתחום הדיגיטלי או הפיזי. ניתן לקנות ולמכור נכסים אלו על ידי שחקנים וכוללים נכסים במשחק כגון חרבות ייחודיות, סקינים או אווטארים. מכיוון של-NFT יש ערך, ניתן לקנות ולמכור אותם בדיוק כמו צורות אמנות אחרות, וכמו באמנות פיזית, הערך נקבע במידה רבה על ידי השוק והביקוש.

ניתן להשתמש ב-NFTs כדי להרכיב יצירות דיגיטליות, כגון אמנות דיגיטלית, רכיבי משחק וידאו וקובצי מוזיקה. אם אתה הבעלים של יצירות אמנות דיגיטליות או כל תוכן אחר שאתה רוצה למכור כ-NFT, אתה יכול לעשות את אותו הדבר ב-NFT Markets.

נכסי ה-NFT הנפוצים ביותר הם אמנות דיגיטלית

פריטי אספנות דיגיטליים, תוכן כגון וידאו או אודיו וכרטיסים לאירועים. לפחות בימים הראשונים, NFTs רבים היו יצירות דיגיטליות שכבר היו קיימות בצורה כלשהי במקומות אחרים, כמו קטעי וידאו איקוניים של משחקי NBA או גרסאות מאובטחות של אמנות דיגיטלית שכבר פורסמו באינסטגרם.

בעוד שהטכנולוגיה מאחורי NFTs מקלה על סחר ומכירת תמונות באינטרנט

קהילת ה-NFT צריכה ליצור שוק ל-NFTs מכיוון שטכנית, כפי שציינו מבקרים רבים, תמונות דיגיטליות הומרו ל-NFTs. זה עדיין בחינם לשמור או לצלם צילומי מסך. בהתחשב בעובדה שמכשירי NFT לאמנות דיגיטלית נמכרו במיליוני או אפילו עשרות מיליוני דולרים, אפשר היה לבטל את הטענות שהם פופולריים. בעיקרון, בעוד NFTs נראים כמו פריטי אספנות במצבם הנוכחי, יוצרים יכולים לעשות איתם יותר כדי להועיל לקונים.

NFTs יוצרים אסימונים ייחודיים שיכולים להראות בעלות ולהעביר זכויות לנכסים דיגיטליים

מה שאתה צריך לדעת NFTs הם אסימונים קריפטוגרפיים ייחודיים שקיימים ב-blockchain ולא ניתן לשכפל אותם. יש לציין, NFTs מאוחסנים בדרך כלל ב-Ethereum blockchain, אם כי גם blockchains אחרים תומכים בהם. NFTs הם חלק מ-Ethereum blockchain, כך שהם אסימונים נפרדים עם מידע נוסף המאוחסן בהם.

NFTs הם ייצוגים של נכסים דיגיטליים הדומים לדרכונים דיגיטליים בכך שכל אסימון מכיל מזהה ייחודי שאינו ניתן להעברה

כדי להבחין בינו לבין אסימונים אחרים. אסימונים שאינם ניתנים לשינוי אינם נסחרים בבורסות קריפטוגרפיות סטנדרטיות, אלא נרכשים ונמכרים בשווקים דיגיטליים כגון Openbazaar או שוק המשחקים הווירטואליים של Decentraland LAND.

Tokens Non-Fungible (NFTs) הם יחידות של נתונים המאוחסנות ב-blockchain (ספר חשבונות דיגיטלי) ויכולים להיות אובייקטים דיגיטליים ייחודיים כגון יצירות אמנות

NFT, ראשי תיבות של Non-Fungible Token, היא יחידת נתונים ייחודית המשתמשת בטכנולוגיה כדי לאפשר רישום ואימות של תוכן דיגיטלי – מסרטונים ועד שירים ותמונות – על רשתות הבלוק של מטבעות קריפטוגרפיים, בעיקר Ethereum. NFTs יכולים להיות מגוון של נכסים דיגיטליים, כולל קטעי NBA Top Shot, קטעי וידיאו, רכיבי משחק וידאו ואפילו אלבומי מוזיקה. NFTs משמשים בדרך כלל לקנייה ומכירה של אמנות דיגיטלית, ויכולים ללבוש קבצי GIF, ציוצים, מדבקות וירטואליות, תמונות פיזיות, סקינים של משחקי וידאו, נדל"ן וירטואלי ועוד.

קניית NFT גם מעניקה לך בדרך כלל כמה זכויות שימוש בסיסיות

כגון היכולת לפרסם תמונה באינטרנט או להגדיר אותה כתמונת הפרופיל שלך. כאשר אתה קונה NFT, ייתכן שאחרים יוכלו להעתיק תמונות, סרטונים או אובייקטים דיגיטליים שבבעלותך. אמנים דיגיטליים יכולים ליצור NFTs עבור היצירה המקורית שלהם ולמכור אותם למכירה פומבית לאדם אחר, תוך שמירה על מידע על היוצר המקורי, הבעלים הנוכחיים והערך הנוכחי.

כאשר אתה מחבר את כל שלוש המילים יחד

ה-NFT מצביע על אסימון בלתי מושחת המכיל מידע על הבעלות על חפץ שהוא ייחודי ואותנטי. NFTs ניתנים להרחבה, מה שאומר שאתה יכול לשלב NFT אחד עם אחר כדי "להוליד" NFT שלישי ייחודי. הם יכולים להחזיק רק בעלים רשמי אחד בכל פעם והם מוגנים על ידי blockchain Ethereum: אף אחד לא יכול לשנות את רשומת הבעלות או להעתיק/להדביק NFT קיים חדש.