לימודי תעודה לריקוד מחול

DANCE 101-1 מבוא לחווית הריקוד (מודול 1) בסיס ללימוד נוסף של הטכניקה, המדע, ההיסטוריה והניתוח של הריקוד. DANCE 130-2 Musical Theater Dance I (0.34 יחידה) סגנונות של תיאטרון מוזיקלי שנחקרו באמצעות לימוד ג'אז, סטפס ורפרטואר עכשווי. DANCE 130-3 Musical Theater Dance II (0.34 יחידות) קורס מתקדם המכסה מגוון של כוריאוגרפיות בברודווי, סגנונות ריקוד, צורות מיוחדות וטכניקות אודישן.

DANCE 160-0 Jazz l (0.34 יחידות) מוצע ברמות I, II ו-III בכל רבעון לפיתוח טכניקת ג'אז. ריקוד 120-0 נושאי הכנה לביצוע (0.34 יחידות) בכל קדנציה, טכניקות שונות עוזרות להכין את התלמידים לביצוע.

ריקוד 325-0 לימודים כוריאוגרפיים מתקדמים (1 בלוק) מניפולציה של מרחב

זמן ואנרגיה בהתאם לעקרונות של פיתוח קומפוזיציה אורגנית ליצירת הצהרות כוריאוגרפיות אישיות ופואטיות. ריקוד 235-0 כוריאוגרפיה של תיאטרון מוזיקלי (1 בלוק) כיצד לתמרן מרחב, זמן ואנרגיה במערכונים בתנועה קצרה; לבנות על מניפולציות אלו, לערוך מחקר על תנועה בתנועות דרמטיות; כוריאוגרפיה קטע באמצעות מחקר תנועה קודם כמדריך ריקוד קצר.

למוזיקאים ושחקנים שרוצים להרחיב את אוצר המילים של הריקוד שלהם

כמו גם לרקדנים שחוקרים את ההיבטים המוזיקליים והתיאטרליים של האמנות שלהם. תוכנית הסמכה לריקוד יכולה לעזור לסטודנטים לבנות קשרים עם ארגונים מקצועיים של אמנויות הבמה, ולעזור להם לגשת לקריירות פוטנציאליות לאחר הסמכה. קורסי הסמכה מסייעים לסטודנטים לפתח את תחום העניין שלהם, להכין אותם לפרויקטי סיום בודדים, הופעות או התמחויות, ולצייד אותם בכישורים הדרושים להם כדי לעבוד בקהילת המחול.

בית ספר למחול בירושלים – הללו בית ספר לריקוד לנשים 

התוכנית לתעודת בוגר דורשת שני סמסטרים של לימוד במקום וניתן להשלים אותה גם כתעודה נוספת המובילה לתואר שני באומנויות מחול או אמנויות קולנוע ומדיה

תעודת בוגר אוניברסיטת יוטה במחול היא תוצאה של שיתוף פעולה בין-תחומי בין התוכנית למחול עכשווי והמחלקה לקולנוע ומדיה. סטודנטים המעוניינים לשלב לימודי מחול בתכנית הלימודים הקיימת שלהם, סטודנטים השוקלים תואר ראשון בלימודי מחול או תחום אמנויות ומדעי הרוח הקשורים לרבות תולדות האמנות, לימודי תיאטרון, אומנויות הבמה או לימודי תרבות יקבלו תעודה בלימודי מחול. .

סטודנטים לתכנית תעודה מסיימים תכנית מובנית תלת שנתית הכוללת קורס נרחב של טכניקת ריקוד

קורס גוף, מרכיבי ריקוד אקדמיים וביצועים משולבים. עם תעודת ריקוד, התלמידים יצברו ניסיון באמצעות חזרות ותרגול לשיפור כישורי הריקוד שלהם. סטודנטים עם עניין מיוחד או שאיפה בקריירת ריקוד עשויים לבחור לזכות בתעודת קורס. סטודנטים העומדים בדרישות תכנית המחול יסיימו את לימודיהם עם תעודת מיומנות בריקוד.

התוכנית מציעה גם למידה מורחבת כמו גם הזדמנויות לחינוך משותף כך שהתלמיד הרציני מוכן ללימודים מתקדמים בתחום זה עם סיום הלימודים

לפחות 30 קורסי ריקוד מוצעים בשנה. תכנית המחול משרתת למעלה מ-400 תלמידים בשנה, וקבוצה עמוסה של 10-20 תלמידים מוסמכים למחול מדי שנה. תעודת התוכנית במחול תוענק לסטודנטים שיסיימו בהצלחה כמות משמעותית של עבודה בתחומים האמנותיים והאקדמיים של הדיסציפלינה.

תוכנית תעודה זו מציעה שכר לימוד של שנתיים לסטודנטים בינוניים ומתקדמים העוסקים בקריירה בריקוד

תעודת הישג בהוראת מחול – רמה 1 תכשיר את התלמידים ללמד ריקוד באולפנים פרטיים לריקוד או בפרויקטים קהילתיים. תעודת יסודות הריקוד נועדה להכיר לתלמידי המחול הנכנסים את המגוון הרחב של עולם המחול, כמו גם את מוסר העבודה, הנימוס והתרגול הפיזי הנדרשים לכל צורות הריקוד. על התלמידים להיות בעלי ממוצע 3.0 לפחות בקורסים הנדרשים כדי לזכות בתעודת חינוך לריקוד.

תעודת מדריך יוגה מוענקת לרוב תוך שנתיים ומספקת בסיס ל-4 שנות לימוד במוסד חינוכי

התוכנית בת 60 נקודות זכות כוללת 24 נ"ז של ריקוד בתוספת דרישות השכלה כללית מסורתית. תכנית הריקוד תספק לסטודנטים את הכישורים התיאורטיים והטכניים לשלוט בתכנית לימודים מקיפה שניתן ליישם על קינסיולוגיה, תרגום AA-T לתואר שני, מגמות לאמנויות ליברליות והטבות פעילות גופנית. התוכנית לריקוד קהילתי נעזרת במשאבים של תכניות ה-BFA וה-BA של בית הספר למחול כדי ליצור תרבות עשירה של תרגול וביצועים בסטודיו, שבה סטודנטים לתארים מתקדמים יכולים להעמיק את הבנתם באמנויות על ידי פיתוח מיומנויות מקצועיות כמו בימוי ומנהלים אמנותיים.

תכנית הריקוד שמה דגש על טכניקת ריקוד (בלט

מודרני, היפ הופ, מודרני, סטפס, ג'אז וריקוד האיטי אפריקאי) וביצועים, ומספקת לתלמיד את כל הכלים הדרושים כדי להפוך לרקדן מעוגל ובריא . שיעור זה מיועד לתלמידים שמעולם לא השתתפו במופע ריקוד לפני כן, אך שלטו בצורה כלשהי של טכניקת ריקוד. קורס זה מיועד לסטודנטים שלמדו ברמות מחול מודרני I, מחול מודרני בסיסי II עם התמקדות בלימוד טכניקות תנועה של ריקוד מודרני II מתקדם על ידי התקדמות לתנועות ריקוד מודרניות יותר, ביטויים ארוכים, מהירים וקשים. התלמידים ילמדו את כללי ההתנהגות של חזרות והופעות ריקוד מבוא ברמה I, יפתחו את המיומנויות הדרושות כדי להיכנס במהירות לכוריאוגרפיה ריקודית, ואת כישורי הביצוע הדרושים למטרות הפקת ריקוד.

התלמידים מפתחים את כישוריהם בבלט

ג'אז וריקוד מודרני עם דגש על קצב, מוזיקליות, קואורדינציה ופיתוח זיכרון. התלמידים עברו חזרות במשך שבועות על ידי מנהל החזרות לשעבר בבית הספר והרקדן רוני פייבורס, שהגיעו לשיאם במספר מפגשים עם תיאטרון המחול האמריקאי אלווין איילי במהלך העונה השנתית בתיאטרון מידטאון בניו יורק. ביצועים. בשנה שעברה השיקה מחלקת המחול בבית הספר לאמנות מייסון גרוס את תוכנית ההסמכה המקוונת שלה להוראת קורסי בחירה במחול בינלאומי, שכל אחד מהם ספציפי לאזור מסוים בעולם, וכל קורס ספציפי לאזור אחר של עוֹלָם.

 

עבור עוד פרטים מורחבים אודות לימודי תעודה לריקוד מחול מומלץ לבדוק ב- halelu.co.il