תהליך הקמת גני שעשועים

מבוא:

גני שעשועים הם מקום שבו ילדים יכולים להיות ילדים. הם יכולים לרוץ, לקפוץ, לטפס ולחקור ללא כל הגבלה. אבל איך נוצרים מגרשי משחקים? תהליך הקמת גני שעשועים הוא תהליך ארוך הכולל שלבים רבים.

השלב הראשון בתהליך הוא החלטה על מיקום מגרש המשחקים. החלטה זו תהיה תלויה בגורמים רבים כמו בתי ספר סמוכים, שטח פנוי ואילו קהילות זקוקות לפארקים חדשים. לאחר שנבחר מיקום, יעבור מודד למדוד את השטח ויבדוק אם הוא מתאים לבניית מגרש משחקים.

גני שעשועים הם מקום לילדים לחקור וללמוד על העולם. הם מרחב לילדים ליהנות, להתבלבל ולנסות דברים חדשים.

אנשים רבים מקשרים בין מגרשי משחקים לפעם הראשונה שהם היו על אחד בילדותם. הם זוכרים את תחושת ההתרגשות והפלא כשהם חקרו את כל סביבתם. כיום, ילדים רבים מבלים את זמנם בבית עם טכנולוגיה או במשחקי וידאו במכשירים בזמן שהוריהם עובדים. זה הוביל לעלייה בהשמנת ילדים וסיכונים בריאותיים אחרים.

מטרת מאמר זה היא לדון כיצד ניתן להקים מגרשי משחקים על מנת לקדם אורח חיים בריא אצל ילדים ולהפחית את שיעורי ההשמנה בילדים.

שלב 1) קבע את מטרת מגרש המשחקים שלך

מגרשי משחקים הם דרך לחקור את הנתונים שלך ולבדוק דגמים שונים. הם דרך טובה להתחיל ללמוד על למידת מכונה.

ישנם שלושה שלבים בתהליך הקמת מגרש משחקים:

1) קבע את מטרת מגרש המשחקים שלך

2) זהה את סוג הנתונים שאתה צריך

3) בחר מודל למידת מכונה מתאים

גני שעשועים הם מקום בו ילדים יכולים לשחק וליהנות. הם מספקים סביבה בטוחה לילדים לחקור וללמוד.

בחלק זה, נבחן את תהליך הקמת גני שעשועים. בשלב הראשון, עלינו לקבוע את מטרת מגרש המשחקים שלנו. ישנם שני סוגים עיקריים של מגרשי משחקים: בטוח ולא בטוח. גני שעשועים בטוחים מיועדים לילדים לשחק בהם, בעוד שמגרשי משחקים לא בטוחים עשויים שלא להתאים לילדים מכיוון שהם עלולים להכיל חפצים או מבנים מסוכנים שעלולים לגרום לפציעות או לתאונות.

ניתן לחלק את תהליך הקמת מגרש המשחקים לארבעה שלבים: קביעת המטרה, בחירת מיקום, תכנון התכנון ולבסוף בנייתו מתוך מחשבה על בטיחות.

שלב 2) בחר את שטח מגרש המשחקים שלך

בחר את האזור של מגרש המשחקים שלך.

שלב זה הוא לבחור את האזור של מגרש המשחקים שלך. אתה יכול לבחור מתוך מספר סוגים שונים של משחק, כולל בור כדורים, מגלשות ועוד כל מיני דברים להתרוצץ עליהם.

השלב השני בהקמת מגרש משחקים הוא בחירת השטח של מגרש המשחקים שלכם. תצטרך להחליט איזה סוג של שטח אתה רוצה עבור מגרש המשחקים שלך, ומה השטח הטוב ביותר עבור מגרש משחקים.

בחירת מיקו:

Miko היא אפליקציית סיפורים אינטראקטיבית המלמדת ילדים על אמפתיה באמצעות משחק. זה זמין באנדרואיד ו-iOS והורד על ידי למעלה מ-3 מיליון אנשים ב-190 מדינות.

שלב 3) התייעץ עם מומחים כדי לקבוע איזה ציוד אתה צריך

בשלב השלישי, אתה מתייעץ עם מומחים כדי לקבוע איזה ציוד אתה צריך. זהו שלב חשוב מאוד מכיוון שהוא יקבע את הצלחתכם במגרש המשחקים. אתה צריך לדבר עם אנשים שיודעים מה הם עושים ושיש להם ניסיון בעיצוב גני שעשועים.

כדאי גם להיות מודעים לכמה מקום פנוי יש לכם וכן לקבוצת הגיל של הילדים שישחקו במגרש המשחקים. ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד זמינים עבור גני שעשועים, אז וודא שאתה מברר איזה מהם מתאים לצרכים שלך לפני ביצוע הרכישה.

תהליך הקמת גני שעשועים הוא שלב חשוב על מנת להבטיח שלילדים תהיה סביבה בטוחה לשחק בה, חשוב להתייעץ עם מומחים לאיזה ציוד אתם צריכים, כמו גם עם מומחי בטיחות ובנייה.

חשוב גם לקבוע איזה סוג של מגרשי משחקים אתה רוצה – האם אתה רוצה אחד מסורתי יותר, או כזה שיש לו תכונות מודרניות יותר?
בכדי לראות עוד מידע בתחום של מתקני שעשועים נא לבדוק כאן: elo-nit.co.il

שלב 4) קביעת תקציב לפרויקט והשכרת קבלן בנייה

תהליך הקמת גני שעשועים מתחיל בקביעת התקציב לפרויקט. ניתן לעשות זאת על ידי הערכת עלות החומרים, העבודה והוצאות אחרות. השלב הבא הוא להזמין קבלן בניה שיתכנן ויבנה את מגרש המשחקים.

התקציב למגרש משחקים תלוי בגורמים רבים כמו גודל, סוג, מיקום והאם הוא יותקן או לא יותקן על משטח קיים.

העלות של מגרש משחקים נקבעת לפי הגודל והתכונות, כמו גם ההתקנה. הגודל והתכונות נקבעים לפי השימוש המיועד של מגרש המשחקים.

עלות התקנת נדנדות היא 150 עד 200 דולר לכל נדנדה.

שלב 5) התקנה או בנייה של ציוד בהתאם לתוכניות התקנה מאושרות

התקנת הציוד צריכה להיעשות בהתאם לתוכניות ההתקנה המאושרות. מגרש המשחקים צריך להיבדק ואישור מפקח הבנייה לפני פתיחתו לציבור.

התקנה או בניית ציוד בהתאם לתוכניות התקנה מאושרות הוא השלב החמישי בהקמת גני שעשועים. בניית תוכניות למבנה משחק, האם אנחנו צריכים?

השלב החמישי בהקמת גני שעשועים הוא התקנה או הקמה של ציוד בהתאם לתוכניות התקנה מאושרות. בניית תוכניות למבנה משחק, האם אנחנו צריכים?