מה הגובה הרצוי לתליית טלוויזיה בחדר השינה?

אם תמקם את הטלוויזיה שלך מתחת למיטה, תהיה לך את הנוף הטוב ביותר של המסך, אך אם ריהוט החדר שלך אינו מאפשר מיקום כזה, תוכל להרכיב אותו על קיר צד ליד המיטה שלך. שקול את אותו גובה בגובה העיניים לאדם יושב (24 אינץ ') ולגובה של ספה (18 אינץ') עם מסך מרכזי וטלוויזיה 42 אינץ 'מהרצפה עד התקרה (23.5 אינץ' מעל פני קומת הקרקע. ארבעים ושניים אינצ'ים) גורם לרצפה בגודל 18 אינץ 'בין ספה מסורתית לבין פנים ישיבה בסלון או בחדר משפחה ו -24 אינץ' מקומה זו מגיע לגובה העיניים של המבוגר הממוצע ביציבת ישיבה.

פוטריוויט לאגודת התנועה מהנדסי תמונות וטלוויזיה

זווית הצפייה לא תעלה על 30 מעלות אם אתה רוצה את גובה הטלוויזיה במיקום נכון. אם אתה נשען לאחור, ייתכן שיהיה עליך למקם את הטלוויזיה שלך גבוה יותר, אך THX ממליץ שזווית הצפייה שלך לא תעלה על 15 מעלות מהמסך. מרכז המסך. טלוויזיה המותקנת 56 אינץ 'מעל הרצפה צריכה להיות במרכז הטלוויזיה, 55 טלוויזיות 61 אינץ', 65 טלוויזיות 65 אינץ 'מעל מרכז הרצפה ו -70 טלוויזיות 67 אינץ' מעל מרכז המסך. — – לפני שאתה מתחייב לזווית צפייה תיאטרלית לעלות טלוויזיה בעלת מסך שטוח, יש לקחת בחשבון מספר גורמים, אך אחד החשובים ביותר הוא הגובה בו תעלה את הטלוויזיה. גובה ההרכבה הטוב ביותר עבורך תלוי בחדר ובמיקום בו ברצונך לצפות בטלוויזיה, כמו גם בקירות או במכשולים שעלולים לעמוד בדרכך. כדי לקבוע את הגובה האידיאלי להתקנה, עליך להבין מספר היבטים שונים של הטלוויזיה עצמה, כולל גודל, מרחק צפייה, גובה בגובה העיניים וזווית צפייה.

המרחק ממסך הטלוויזיה למושב קובע את גודל הטלוויזיה שלך לצפייה מיטבית על ידי מדידת המרחק בסנטימטרים בין המושב לקיר שעליו מונחת הטלוויזיה

ככלל אצבע, טלוויזיה 42 אינץ 'המותקנת על טלוויזיה 55 אינץ' מרוכזת, טלוויזיה 55 אינץ 'ממוקדת במסך, וטלוויזיה 65 אינץ' המותקנת על הרצפה ממוקדת במסך. כפי שאתה יכול לראות, הגובה האידיאלי של הרכבה לטלוויזיה גדל ב -3 אינץ 'עבור 5% מגודל המסך של הטלוויזיה.

בנוסף, עליך לקחת בחשבון את כל הגורמים הנ"ל ואת הנוחות הרצויה בעת הרכבת הטלוויזיה שלך על הקיר כדי להשיג את הנוחות הרצויה והגובה האידיאלי עבור הרכבת הטלוויזיה שלך.

כדי לדעת את הגובה הסרק הטוב ביותר להתקנת טלוויזיה בבית, אנו זקוקים לגודל הטלוויזיה, למרחק הצפייה שלך (גובה העיניים) ולגובה בו תוכל לראות את הטלוויזיה שלך בכל זווית. על מנת לקבוע את גובה ההתקנה האידיאלי עבור הטלוויזיה שלך, היינו צריכים לדעת הן את גודל הטלפון והן את מרחק הצפייה שלו – מגובה העיניים עד לגובה הרצפה בשכיבה או ישיבה – בין אם על הרצפה או מחוצה לה. לכן, עליך למצוא את גובה הצפייה האידיאלי, הנמצא בדיוק בגובה העיניים.

זכור כי הגובה האידיאלי של טלוויזיה בחדר השינה אינו זהה לסלון

אם אתה רוצה לדעת כמה גובה טלוויזיה בחדר השינה צריך להיות, עליך לחשב את גובה העיניים מהרצפה כדי לקבוע את הגובה הנכון לטלוויזיה. הגובה המומלץ לטלוויזיה בחדר שינה נמוך מההתקנה של הטלוויזיה שלכם בסלון מכיוון שרמת המיטה נמוכה יותר.

הגובה האידיאלי לתלייה על הקיר

הוא זהה, אך כמה מדידות יכולות להקל מעט על ניתוק הטלוויזיה. הרכבה בגובה של 60 אינץ 'במרכז ממקמת את מרכז המסך לאדם ממוצע שגובהו 56 אינץ' בגובה העיניים. הגדל את גובה ההרכבה החדש שלך ל -60 אינץ 'מהמרכז, כך שתוכל לצפות בטלוויזיה מהחצובה.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מה הגובה הרצוי לתליית טלוויזיה בחדר השינה? והתקנת מקרן בתקרה יש לגשת לאתר soli-sola.co.il

רצפת 60 אינץ 'גבוהה ככל שגלריות ומוזיאונים תולים את פריטיהם לצפייה מיטבית

טווח הצפייה הנוח ביותר הוא 35 עד 45 אינץ ', וגובה המסך בגובה העיניים באמצע הוא 40 אינץ'. גובה העיניים שלך תורם לגובה של התקנת הטלוויזיה בגלל המרחק בין העיניים שלך לרצפה כאשר אתה יושב לצפות בטלוויזיה.

חלק מיצרני הטלוויזיה וחובבי הבידור הביתי ממליצים להתאים מסכים שטוחים בגובה העיניים לצפייה אופטימלית

אך זה אינו כלל קפדני. במידת הצורך, זו לא אמורה להוות בעיה, אך אם הטלוויזיה מכוונת בגובה העיניים בהתאם להנחיות המפורטות למעלה, והמסך מותקן בחדר משחקים ללא קירות או מכשולים, הדבר עלול לגרום לבעיות.

קביעת הגובה האידיאלי בו צריך להיות מותקן המסך השטוח שלך אינה קלה כפי שאתה עשוי לחשוב

התהליך הקפדני שאחריו תלויה טלוויזיה על הקיר היא דרך לקבוע את הגובה המושלם להתקנת הטלוויזיה המתאימה למשפחה. מהגודל והפריסה של החדר שלך, יש לקחת בחשבון כמה דברים כשאתה קובע את גובה הטלוויזיה בעלת מסך שטוח המותקן.

סוגר צדדי זה משתמש בבוכניות בנזין כדי למשוך את הטלוויזיה בעלת מסך שטוח מהקיר בגובה העיניים ולסובב שמאלה וימינה, להבטיח נוחות אמיתית וצפייה מושלמת בכל פעם שאתה צופה בטלוויזיה.